2009. november 1., vasárnap

Ritkaszar Party

Tegnap volt a halloweeni party szerte a városban... Csubi 7-re kellett volna jöjjön hozzám hogy aztás 8-ra odaérjünk Alinához... E helyett 8-ra ért ide, és azt mondta hogy menyjünk el a Zsigának is beszólni... Oké menyjünk... Ott felvitte Csubi a sminket... Én meg kicsit kiigazitottam, ittunk egy kis forralt bort, és mentünk Alinához. ( helyett fél 10-re értünk oda. Ott volt nála az unokatesóm Cécó is. Elindultunk Ridersbe.. Hát belénk kötött egy halom cigány. Csubit meg is verték, de azért ő is odavágott. Aztán elmentünk Floydba.. Ritkaunalmas volt, és rohadtnagy tömeg... Semmi rendes arc akivel el lehetett volna dunálni, aki meg volt az persze el volt foglalva. Hát mindegy.. Be se rugtam, szal semmi érdekes. Elmentünk páran a pékségbe kajálni, megláttuk a közelben az előbb emlitett cigányokat és jobbnak láttuk hazahuzni.. Ennyi volt a ritkaszar Halloween party... Egész este olyan nyomott hangulatom volt. Hát.. Soha roszabbat...

3 megjegyzés:

  1. nekem már 3 éve nem jött össze egy baszot Halloween sem. Főleg még a kurva klíma miatt meg is fáztam -.-

    VálaszTörlés
  2. Nah Taky igazad van ez 1 kurvaszar halloween volt..

    VálaszTörlés
  3. jaja... ki se birsz rendesen ölztözni mert szétfagysz aztán megfázok...

    Csubi neked meg tényleg szar volt :S

    VálaszTörlés