2009. október 26., hétfő

Társadalom fontos része... NA PERSZE...

Na ma volt a nagy nap. Ma voltam bent a rendőrségen az új chipes személyimért... Hát mit mondjak, ritkaszarul nézek ki rajta... De legalább megvan. Már kikészített ez a sok ceremónia. Ilyen papír olyan papír meg a hasonló majomságok amit a társadalom megkövetel. Hát kapja be a társadalom!!! Beértem a rendőrségre. Azonnal tekintetek kereszttűzébe kerültem. Hátam mögött mondogatták is az öregasszonyok:
-Ki ez? Hogy néz ki?
-Szerintem valami Emo amit a tv-ben mutattak.
Feléjük fordulok és röhögve kézmozdulatokkal mutatom az "érfelvágást"... XD.. nagyon meg is lepődtek. Legalább röhögtem egy jót. Volt mit várnom. Egy öreg nem akarta megérteni hogy nem ott kell átadni az útlevélre a papírokat. Azt sem értem hogy 80 évesen mit akar, meg hova utazgatni. Kicsit boszankodtam rajta. Erre bevgódik valami Rétinyéger pacák, egy ujnyi vastag arany nyaklánc a nyakában és mindenkit félrelökve beált a sor elejére... Hát nem akadt egy tökös legény sem aki beszóljon neki... Miután a másnaposságtól remegő lábakkal odaértem, illedelmesen köszöntem, aláirtam, ujlenyomat, mi egyébb... és már a kezemben tartottam egy hónapnyi szaladgálásom gyümölcsét... El is gondolkodtam hogy ezért a fos müanyagdarabkáért szaladgáltam 1 hónapig ide-oda... A réndőrbácsi meg úgy köszönt el hogy "te is mostmár a társadalom fontos része vagy!" Hát majdnem földhöz vágtam magam a röhögéstől... Méghogy én a társadalom "FONTOS" (XDXDXD) része vagyok. Esetleg annyi hogy fogyasztom az állam alkoholkészletét. De az nem egy tul fontos beosztás mert elég sokan csinálják. Főleg a fiatalok. De melyik fiatal akar lenni a rendszer fontos része? Számuk nagyon elenyésző. Ebben a társadalomban ahol minden betévő falatért véres verejtékkel meg kell dolgozni senkinek sincs kedve fontosnak lenni. Fontoskodjanak a politikusok a havi 100 000 Dináros fizetésükkel.. Nem értem mit lehet kezdeni annyi pénzel. Mikor a az utcákon fagynak meg az emberek, addig ők nem tudják eldönteni hogy melyik luxusvillájukban töltsék az éjszakát. Örülök hogy van meleg otthonom... Akérmilyen de legalább nem veri valaki havonta az ablakunkat hogy fizessük ki a bért. Valakinek még ilyen se nincs. Ebben az országban nem lehet egyről a kettőre jutni. Kicsit más vagy mint a "szürkék" akkor még munkát sem kapsz akármilyen iskolát fejeztél be.. Az emberek itt rettegnek az újtól, a mástól. És igyekeznek mindenkit szürkévé, a "Társadalom fontos részévé" tenni. Dehát semmien közérdeket nem szolgálnak csak élik a szüke hétköznapjukat, várva a szebb jövőre, de tenni érte már luxus... De beszólokgatni tudnak hogy hogy nézek ki. Én egy Darker-Goth vagyok és akinek nem tetszik nem kell rámnézni. Nem muszály velem szóbaálni. Dehát mit is érdekli máskoat az én magánéletem?? Semmi közük hozzá. A számomra fontos személyeknek (Anyum, Lilla, Viola, Hella, Dalma, Csubi, Zsiga, és a többiek) megfelelő vagyok igy is akkor minek változtassak magamon? Kettő valaki végedt változtatnék magamon, az egyik én vagyok a másik meg az akit nagyon szeretek... Dehát egy kapcsolatban megkell hogy legyen a kompromisszum... Egyik fél sem szabad hogy elnyomja a másikat.. No mindegy majd erre kitérek egy másik irásom során.. Kanyarodjunk vissza a társadalomhoz, meg a benne elfoglalt marhára fontos szerepemről... Azért nem fogok fontos lenni hogy gyarapitsam a dága Elnökúr vagyonát!!! Élem az én nem mindennapi életem, Nekem így jó, jól érzem magam a barátaimmal, más meg egyenlőre nem érdekel... Nem mondom hogy nincsennek terveim de azért nem nagyon tervezek, mert sosem úgy lesz... (gondolva az előző szerelmi kapcsolatomra amit még ma sem hevertem ki igazán). Szóval mindenkinek hajrá, legyen kicsiny társadalmunk fontos része. NA PERSZE... Én inkább kihagyom...

1 megjegyzés: