2009. október 25., vasárnap

ez is elmult

Na hazaértem... nagy nehezen... XD ma volt Alina szülnapja... megint kegyetlen berugás hányással füszerezve.... de néha ilyen is kell... No nembaj.. ma jött volna hozzám Zsiga és Csubi de én már fullra elkészültem... elindultam Zsigához ahonnan indultak volna... no nembaj... (ezt még sokszor mondom) nah... talákoztam velük... én full kisminkelve... lehet meg is ijedtek... de azért a szempillaspirált kihagyhattam volna... no nembaj (XD)... elindultunk felszedni Alinát... kedves volt az anyuja és behivott bennünket a teraszra... Szerintem nem vette észre hogy a fél elmegyógyintézetet engedte be az udvarába... XD No nembaj (XD) el lettünk türve... Már kockásra ültük az ülepünket mire elkészült Alina... Elindultunk venni a piát... utközben találkoztunk Attilával akinek a Zsiga szerint csodák csodájára ki lett a haja fésülve... pedig nem... XD.. megvettük az erjesztett banán piánkat...XD... meg is ittuk hamarjában... XD... Beer fest (Zsigapia) No nem azt ittuk... kicsit töményebbet.... No nembaj (XD) El is estem párszor... Kicsit énekelgettünk kiforgatott népdalokat.... Security kijött hogy ne hangoskodjunk mert kihivja a randőrséget... No nembaj (XD) Aztán Kisnorbival akivel időközben összfutottunk elindultam haza... Szegénykét is most dobta a csaja... (kárörvendő mosoly... nem én vagyok az egyetlen... hehe) őt vigasztalgattam utközben... és magam sem hittem el amit mondok... No nembaj... (XD) és most itthon eszem a szart a magányommal együtt... No nembaj(XD) majd valahogy kibirom... No nembaj (XD)

1 megjegyzés: