2009. október 24., szombat

megöregedtem...

Pár napja volt a 18-ik születésnapom. Mint ahogy ilyenkor szokás kegyetlen berúgás. Persze mind ez az én számlámra... Az egész úgy kezdődött hogy jól előre beterveztem mindent... De sajna fele ember sem birt eljönni különböző családi okok miadt. Megértem. Nekem is vannak szüleim. Na nem az a lényeg. Hanem hogy rohadt jó bulit csináltunk. Sajnálhatják hogy nem jöttek el. De majd Goth Találkozón bepótoljuk a dolgot. Szal... nállam gyülekeztünk Csóróval, Csubakkával, és Zsigával, a haverom Zacc adáról jött ezért el kellett menni elébe a buszállomásra. No nembaj.. birjuk mi átgyalogolni fél várost. Zsigának eszébe jutott hogy otthon felejtette a pénztárcájat... Jól kiröhögtem... XD Csubival visszamentek hozzá. De nem kellett volna ilyen kárörvendőnek lennem. Fél úton eszembe jutott hogy elfelejtettem a sminket.... No nem baj. Megoldottam az ügyet a buszállomás bejáratánal egy lépcsőn ülve mobilfény mellett. Köszi Csóró hogy aszisztáltál majd fél órán át... XD De elfelejtettem mondani hogy ez alatt nálam volt a Plüss Macim amit később elneveztem Ribancnak mert mindenki aki meglátta megakarta dugni :D:D:D Az a maci legenda lett.. Utána találkoztunk a többiekkel a KMS (italbolt) előtt és irány a költekezés. Nak megvettük a piát. elmentünk a tömbházakhoz. Épp jött egy csapat Focihuligán orditozva és jobbnak láttuk elmenni onnan. szal ivás a Rock Club Floyd előtt. Hát miután sikeresen beittam (ezalatt vigyázva a macira mert csak el akarták venni tőlem) Bementünk Sangre Eterna Koncertre.. ezalatt Timi kifestette a körmeim feketére mert nekem elfogyott a körömlakkom. Lementünk a tánctérre. Hatalmasat pogóztunk. Még mindig fáj mindenem. Majd elmúlik. Sangre Eterna (Gothic Black Metal) után játszott a Disdained (Technical Death Metal) amin csak pár számot voltam bent. Elbeszélgettem Scully-val, közben vigyázott a macimra... :) Szegény Zacc ezalatt aludt a széken, Csubi hányt, mindenki elvolt... :) Aztán kint molesztáltuk egymást a haverokkal... XDXD nagyon berugtam én is.. De nembaj. néha ilyet is kell XD Aztán Scullyékat elkisértem a kocsihoz és Csóró is lelépett, Utána Zaccal megindultunk haza... Ennyi volt a nagy születésnap... és kurva jól éreztem magam annak ellenére hogy pár nappal szülnapom előtt dobott a csajom.. :( de mindegy. végül avval zárnám hogy köszönöm aki eljött aki meg nem jött avval bepótoljuk. ja és egy kis reklám: IV. Goth Találkozó 2006. 10. 31. szabadka... mindenkit sötét szeretettel várunk... :):):):)

2 megjegyzés: