2010. február 7., vasárnap

Szektás vagy?

A tegnapi napom aléggé érdekes volt. Raggeli szar lelkiállapotom délután átütött kisebb agresszióba. Nem tűrtem meg még a saját anyámat sem a közelemben. Emígy is utálom mikor bejárkálnak a szobámba, de nem tudom mi volt velem és kizavartam. A családom is észrevette hogy nem jól vagyok, de nem próbáltak segíteni. Nos az estém... Eléggé érdekes volt. Eljött Norbi és dumáltunk egy kicst borozás mellett. Aztán úgy olyan éjfél körül úgy döntöttünk, hogy elhúzúnk Floydba. Hát nem elkezdtek dobálni bennünket hógolyóval. Én nem vettem valami komolyan az ilyen primitívek figyelemfelkeltését magukra, már réges rég kinőttem abból, hogy hagyjam felbosszantani magam ilyesmi miadt. De Norbi eléggé kiakadt és odament a borosüveggel egy alakhoz. Nem volt semmi de odajöttek aztán egy 6-an és kötekedtek Norbival. De én próbáltam őt nyugtatni, hogy ne szóljon vissza mert megpakolják. Úgy döntöttünk a többiekkel hogy elhúzunk a sarokra. Ott két idegen megint belekötött. Szegény gyereket hogy nem hagyják már nyugton. Erre odajön a rendőr. Szerencsére nem hallotta a kocsiból hogy ezek majdnem egymásnak ugranak. A lányok elindultak, de minket fiúkat odahívott a kocsihoz. Odatolom a biciklit erre kérdi: miért hajtom a biciklit lámpa nélkül. Mutatom neki hogy elöl-hátul van, és működik. Hány éves vagyok. Mondom hogy 18. Adri mondja 17. Kéri a személyinket. Adrinak nincs ezért fel lett irva. Várhatja a szerelmes levelet. Hát ahogy adom oda a személyit látja hogy fekete a körmöm.

Rendőr - Meleg vagy?
Én - Nem, Miért?
Rendőr - Miért fested a körmöd?
Én - Mert nekem így jó, mert Dark-Goth vagyok.
Rendőr - az valami szekta?
Én - (visszafolytott röhögéssel) dehogy csak egy stilus mit például a rockerek, vagy metálosok.

Visszaadja a személyim. Erre befordul a sarkon még egy rendőrköcsi.

Rendőr 2 - Kell segitség kolléga?
Rendőr 1 - Nem, De nézd már a körmét.
Rendőr 2 - (nekem) No mutasd.
Rendőr 1 - Nem meleg csak valami rocker. (nem is igazán tartom magam rockernek)
Rendőr 2 - Van kit basznod?
Én - (mivel nem értettem mit mond mert szerbül mondta rávágtam hogy nem. Azt hittem azt kérdezte hogy drogozok e, mert ilyen szerb tájszólással vagy hogy mondta a "baszni"szót.) Nem
Rendőr 2 - Akkor inkább azt csináld mint hogy a körmeid fesd.

Elhúz a rendőrkocsi. Marad emez. A rendőr majd 15 percig gyóntat hogy miért nem szedem le a festéket, erre én unott arcal (mert leakartam rázni), "jó", "jó"...

Nagynehezen elengedett semmi büntetés nélkül, (hát mibe kötött volna már bele...XD Hogy darkos vagyok? XD)
Hazakisértük a csajokat Adrival azután húztam haza. Norbival kitárgyaltuk a történteket MSN-en, aztán húztam aludni.

Ma reggel már jobb kedvem van. Remélem így is marad...:):)

7 megjegyzés:

  1. eez király.. nekem is volt pár rendőrös sztorimXD ez a szektás izé baxott jóó... :DD

    VálaszTörlés
  2. hat atombrutal volt az este...a rendoroktol jobban beszartam mint a kotekedosoktol xD ...

    VálaszTörlés
  3. :D:D:D:D köcsög vagy.... :D:D elszöktél... :D:D

    VálaszTörlés
  4. NEM VAGYOK SZEKTÁS... nemtom ki issza a vért... :D:D mert én biztos nem...

    VálaszTörlés
  5. He???Milyen vámpír az amelyik nem iszik vért?! :P
    *.* ha egyszer finom...

    VálaszTörlés
  6. én is vámpir vagoyk mégsem véren élek...XDXD esetleg a te véreden...DXD

    VálaszTörlés