2010. február 23., kedd

Nagyon szép

Tegnap Felfigyeltem egy gyönyörű szép számra a kedvenc előadómtól... Leirhatatlan érzések kerítenek a hatalmába mikor ezt halgatom:



Sopor Aeternus - Alone II




És ime a szöveg:

From childhood's hour I have not been as others
were - I have not seen as others saw - I could not
bring my passions from a comon spring. From the
same source I have not taken my sorrow; I could
not awaken my heart to joy at the same tone. And
all I lov'd I lov'd alone. Then - in my childhood
- in the dawn of a most stormy life was drawn from
every depth of good and ill the mystery which
binds me still: From the torrent, or the fountain,
from the red cliff of the mountain, from the sun
that `round me roll'd in it's autumn tint of gold
from the lightning in the sky as it pass'd me
flying by from the thunder and the storm, and the
cloud that took the form (when the rest of heaven
was blue) of a demon in my view.


Halgasd meg és véleményezd... :D Benned milyen érzést kelt eme zenei mű?


5 megjegyzés:

  1. Nem annyira szoktam figyelni hogy milyen érzések kavarognak bennem egy zene hallatán,de ami jó az jó!:) A szövege felettébb tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. uhh háát nehéz ezt le írni:D áá nem is kéne mert elrontaná a varázsát ,ha csak így leírom hogy nagyon jóó meg blaa-bla-blaaaaa. De azért írok valamit Luna kedvéért :Ez egy olyan szám ,sőt terjeszük ki,zene,amibe iszonyat belelehet merűlni, egyszóval nagyon át tudom élniiii :D!!!

    VálaszTörlés
  3. a kérdésed az volt, hogy milyen érzéseket keltett... részemről maradjunk annyiban, hogy leírhatatlanok.:) amúgy tetszett a zene, eddig nem hallottam még tőle semmit... ezek után azért megfontolom:D

    VálaszTörlés
  4. Csontos: Hát szerintem ez a legjobb száma.. :D

    Autumn in my hearth: Hát szerezd be minden zenéjét... leirhatatlan, elmondhatatlan érzés halgatni... :D:D

    VálaszTörlés