2014. május 26., hétfő

Változások az életemben

Huhh... Hol is kezdjem... Ez a bejegyzés most eléggé személyes lesz és remélem tanulságos is azoknak akik most épp egy mélyponton mennek keresztül. Azt hiszem nem kell külön hangsúlyoznom milyen személyiségem volt régen. Régen minden kis dolog miatt depresszióztam. Aztán történt egy hatalmas változás az életemben. Nem mások miatt történt, hanem magam miatt, vagyis ha azt gondolod hogy valakire szükséged van hogy pozitívabb legyél akkor tévedsz. Először mindenkinek a saját háza... akarom mondani a saját lelke táján kell rendet tennie. Nem várhatod el hogy az emberek törődjenek veled, ha folyton azt kapják tőled hogy milyen szar az élet. Igaz nekem is vannak rossz napjaim de igyekszem már nem elsülyedni ezekben a rossz gondolatokban és az elhatározás megtette a hatását. Érdekes dolog hogy a lélektani kutatók megállapították, hogyha valaki megjátsza az önbizalmat, akkor előbb utóbb valóban lesz neki. Nos én gyakran teszek olyan "egoista" kijelentéseket hogy rokksztár vagyok, félisten, stb, és gyakran tényleg segít és dob a hangulatomon. Nos kanyarodjunk vissza az eredeti témához, a változáshoz. Nos miért lettem ilyen? Érdekes mód ez onnan indult hogy kicsit másképp kezdtem el szemlélni a világot. Régebben úgy gondoltam hogy semmi jó nincs itt, gyakran még az öngyilkosság gondolata is megfordult a fejemben, de észrevettem hogy az emberek akikkel beszélek szomorúak lesznek attól hogy olyanokat írok, én pedig nem nagyon szeretném lehúzni az embereket lelkileg. Nos elhatároztam hogy pozitívabban fogok gondolkodni. Az emberek sokkal kellemesebbnek találják az olyan ember társaságát aki mosolyog, lehet vele hülyülni, viccelődni, mit az olyan társaságot aki lehúzza őket. Néha elég csak annyi hogy mikor reggel felkelsz csak annyit teszel, hogy mosolyogsz. Érdekes hatással lesz a napodra. Később aztán jön az elhatározás, hogy nem fogsz minden apró dolog miatt kiakadni. Szomorúvá tesz a dolog hogy látom hogy mások milyen drasztikusan nincsenek kibékülve önmagukkal. Igaz én sem vagyok teljesen, de igyekszem mindent megtenni azért, hogy máshogy fogjam fel a dolgokat. Igazából nincs ésszerű okfejtés ami megmagyarázná most a jelenlegi lelkiállapotom, de érzem hogy pozitívabb vagyok, tele reménnyel. Már máshogy állok hozzá a dologhoz. Ha az életed monoton és úgy érzed hogy egy mókuskerékben vagy érdekes dolgok tudnak változtatni a dolgokon. Vicces, hogy rajtam egy új frizura dobott valamennyit. Szóval egy kis változás sokat dob a hangulaton. Nos hirtelen ennyi jutott eszembe. Összegezve, sokkal pozitivabban állok hozzá a dolgokhoz és ez sokat dob a hangulatomon is. Igaz sokan húzzák most a szájukat hogy ők úgysem tudnak pozitivak lenni, de néha elég az ha csak annyit mondasz hogy "megcsinálom, kemény vagyok!" Végszónak annyi hogy ne feledd, különleges vagy, vagy olyan jó mint bárki és hogy bármit elérhetsz ha akarod! További szép napot! Itt egy cica vidításképp :D

1 megjegyzés:

  1. Maid ha Te is evekig kutatsz, hogy jobban megismerd magadat (marpedig Te ez a tipus vagy), ra fogsz jonni, hogy nem vagy kompatibilis ezzel a vilaggal..ezzel lehet kuzdeni, harcolni, eroltetett mosollyal ebredni reggel, megprobalni elfogadtatni magadat masokkal, a vegen megiscsak bebizonyosodik, hogy egy megoldas van: el kell fogadod magadat olyannak, amilyen vagy! Ezzel a kapcsolattartas leszukul, de legalabb konnyedebben fogsz elni.. Az ilyen emberek, mint Te megrekedtek a ket vilag kozott, ebbol ered az, hogy nem erzed magad itthon ezen a bolygon, ezert nem remiszt el a hala, sot vonz! Ez nem azt jelenti, hogy depresszios vagy..csak nem vagy idevalo..ennyi.. ha az emberek windows7-en mukodnek, Te windows10-en.. egyszeruen nem ertik a programozasodat..

    VálaszTörlés