2010. november 2., kedd

Trúság

Ujabban felütötte fejét a legujabb divathullám... A trúság... leginkább rockerek és metalosok között közkedvelt stilusirányzat...a dolog lényege, hogy csak a pofád legyen nagy, és ismeretlen embereket szidj, mert ők nem trúúúk, anélkül hogy megismerd őt vagy egyáltalán valami komunikációt folytass vele. aki trú annak kötelező viselkedés forma a bunkóság és minden nemű dolog elitélése ami nem olyan mint ő... Ezek a trú egyének otthon a számitógép előtt ülve különböző közösségi oldalakra felregsiztrálva oltják azokat akik szerintük pózerek. legtöbbször az ember háta mögött különböző fórumokon, és csak ritkák az olyan egyénei eme divatcsoportosulásnak akik az ember képébe merik mondani a véleményüket... de ezek leginkáb a jól ismert "kamuprofil" állarca mögé bujnak és ugy oltogatják a jónépet. legtöbbször az van hogy csak beirják hogy pózer köcsög... ki vagy te baszd meg hogy eldönsd hogy én mi vagyok? és ki vagy te hogy magad trúnak tartsd? A másik dolog hogy "te most fiu vagy vagy lány?" erre csak ennyi hogy kurva nagy izlésficamod van ha nem tudsz megkülönböztetni egy férfit a nőtől.... szerintem snkinek sincs joga eldönteni a másikról hogy trú vagy pózer... főleg nem kép alapján... Mert ha nincs agyonfelvarrózott farmerdzsekim akkor nemv agyok trú rokker, mert ha mincs platformom akkor nem vagyok trú gót meg ha nem szidom istent akkor nem vagyok trú blekkmetálos... Szerintem köcsögség kinézet alapján itélni... ismerek embereket akik ugy néznek ki mint a diszkósok, mégis morbid angelt, vadert, vagy kataklym-t halgatnak... Először beszélgess el az emberrel és kérdezd meg hogy miért öltözik igy... Nem biztos hogy azért mert igy akar... Rólam sem mondaná meg senki egy képről hogy imádom a black metalt... "ne itélj hogy ne itéltess" ennyi....

Ha ez a trúság ára akkor nem követem ezt az ujabb divatot és inkáb leszek pózer...

6 megjegyzés:

  1. Teljesen igazad van.. Sajnos az ilyen egyénekbe már Én is belefutottam, pl. MyVIP, rockerek.hu-n
    Sose értettem az ilyen egyéneket h mégis mire fel ítélkeznek mások felett, vagy h mivel érzik magukat többnek a másiknál........ Bár sztem a saját hibájukat akarják másra kivetíteni v csak irigykednek. Gép előtt nagy a pofájuk, de sztem élőbe már meg se mernek szólalni....
    Nehogy már más mondja meg Rólam ismeretlenbe h ki vagy mi vagyok, meg hogy mikért rajonghatok

    VálaszTörlés
  2. Igaz... sosem értettem mi a szándékuk evvel hogy trú vagy nem trú...

    VálaszTörlés
  3. kurva buzi ez az óra ami jobb oldalt van

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek, habár véleményem szerint ez részükről csak egy álca, hisz túl önzők ahhoz, hogy esetleg megkérdezzék azt az embert, hogy miért nincs platformja, dzsekije,stb. Az ember valós énje a személyiségében, gondolkozásában rejlik, nem pedig az öltözködésében.

    VálaszTörlés